176.February/March Candy!

Hello everyone !


Goodmorning! I hope you have a fab weekend. I decide I go back to my candy, so here it is:


Here you can see all the products I prepare for you:

Oto produkty, które przygotowałam dla zwycięzcy:




You can support by following me on:

Facebook   |   Youtube   |   Etsy   |   Google+   |   Pinterest   |   Bloglovin'

  My Stampin'UP shop


To be in please:

1.  if you're not following yet, please subscribe to this blog
2. add a Givaway banner on your side bar on your blog with link back to this post

3. Add your name and link to your blog in comment section below
4. NO candy or challenge blogs please.

Candy is worlwide open.
Candy start at 1:00PM 26.02.2017 will finish at 11:59PM 26.03.2017
(London Time zone)
Winer will be picket by rangom.org

Witam wszystkich serdecznie!

Czas zaczynać kolejną rozdawajkę.

Aby wziąć udział proszę:

1. Zostań obserwatorem tego bloga, jeśli jeszcze nie jesteś.
2. Udostępnij baner na bocznym pasku na swojego bloga z linkiem zwrotnym do tego postu

3. W komentarzu pod tym postem podaj swoje imię i adres swojego bloga
4. Zgłoszenia blogów candy i wyzwaniowych będą usuwane.
Candy jest otwarte dla każdego, kto posiada bloga.
Candy trwa od 13:00 26.02.2017 do 23:59 26.03.2017
( strefa czasowa Londyn )
Zwycięzca zostanie wylosowany przez random.org.

I wish you luck! / Powodzenia!


You can support me by following me on:

Comments

  1. Ja z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Banerek jest na moim blogu: cytrulina.blogspot.com. Mój nick to Cytrulina.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo sie ciesze ze dolaczylas do zabawy :)

      Delete
  2. Wow, this is an amazing candy. I shared it on my blog:
    https://moje-veselje.blogspot.si/
    Thanks for the chance to win.
    Have a great day.
    Valerija xx

    ReplyDelete
  3. I am popping this onto my blog, thanks for the chance to win. Also, I cannot see the viveo, as it says it is private!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I fix this. Thanks for feedback Glennis. I wish I could be in New Zealand now we have around 1 degree in Scotland

      Delete
  4. To i ja dołączę :) https://raczkamade.blogspot.com/ Pozdrawiam, Patrycja

    ReplyDelete
  5. Niezłe co nie co!! Też chcę!
    Mój blog: www.Hello-my-scrap.blogspot.com
    Marta C

    ReplyDelete
  6. Świetne candy, zapisuje się, pozdrawiam Bożena:)
    Mój blog http://mojecudawianki1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Z wielką ochotą zapisuję się na te wspaniałe słodkości.
    Piękne karteczki robisz, i nie tylko karteczki. Ja dopiero rozpoczynam przygodę z 'papierem'.
    Obserwuję jako Marille.
    Banerek od jutra tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Zapraszam też do siebie i pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
  8. Z wielką ochotą zapisuję się na te wspaniałe słodkości.
    Piękne karteczki robisz, i nie tylko karteczki. Ja dopiero rozpoczynam przygodę z 'papierem'.
    Obserwuję jako Marille.
    Banerek od jutra tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Zapraszam też do siebie i pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciesze sie ze dolaczylas do zabawy :) Piekne te Twoje hafty :)

      Delete
  9. Dziękuję. Miło mi, że haft się spodobały.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    ReplyDelete
  10. I'm a little late but I have added this to my blog Katarina, I hope you get lot more peeps as your creations are beautiful xx

    ReplyDelete
  11. Mimo wieku już niemłodego dopiero od niedawna zajęłam się karteczkami.Troszkę mnie to wciągnęło z przyjemnością dołączę do zabawy.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Wow, this is an amazing candy, thank you so much for the chance.
    I shared it on my blog: http://www.treebug.org/
    Have a great Sunday.

    ReplyDelete
  13. z ogromną przyjemnością zapisuję się na candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :) Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment