09 Scottish Summer

Hallo,
Maybe you know about it if no I can truly tell I love Scottish Summer and I don't mind the wind or rain.
I don't even catch is it raining or not.
I made some project inspired my dog - Ricky (he's debiut today), he's not exactly share with me my whether love. He make a lots of things to stay it warm bad.

I want in this project few things that I feel is very scottish:
cow, a sheep called Skye, famous rain (from the clouds), wind (as you see on umbrellas)
and Scottish plaid.











I'm entering into following chellenges:






Comments

  1. świetna kartka, współczuję pogody;( pozdrawiam i przesyłam słońce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlasnie ta pogoda o tej porze roku jest dla mnie idealna :) ale dziekuje za sloneczko :) zapasteryzuje i bedzie na zime jak znalazl ;)

      Delete
  2. rewelacyjny scrpa! jeeej, mogłabym się gapić i gapić! dziękuję za wspólną zabawę wraz z Rapakivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie chyba moj debiut. Druga taka duza praca po ostatniej z NY, Cale zycie robilam kartki. Ciesze sie ze sie podoba

      Delete
  3. This is super cute! It made me smile. :)
    Love the colors, layout, design!

    ReplyDelete
  4. Kapitalna praca! Niezwykle wyjątkowa! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje bardzo, jestem zaskoczona ze az tak sie moje prace podobaja.To jest nowosc dla mnie, cale zycie robilam tylko kartki

      Delete
  5. Super! Bardzo fajne zestawienia, a owca wymiata :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owca ma na imie Skye i jest bohaterka historii dla dzieci, opowiadajacej jej przygody... a wszystko dlatego ze owca nie chciala mieszkac na farmie i wyruszyla w podroz w modnym bereciku. :) Dziekuje za odwiedziny!

      Delete
  6. Bardzo fajna praca. Mi tam wszystkie scrapy się podobają bo ja doświadczenia w tej dziedzinie nie mam. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)
    P.S. Oj przydałby nam się taki deszcz. Przydał... owca wymiata

    ReplyDelete
  7. Świetna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KD :)

    ReplyDelete

Post a Comment